Dla ponad 60% marketerów komunikacja e-mail jest główną metodą pozyskiwania klientów – wynika z nowego sondażu firmy Campaigner.
Jak wynika z ankiety, ważną rolę odgrywa w komunikacji e-mail pierwsze wrażenie zrobione na nowym kontakcie. 39% marketerów wysyła e-maila z podziękowaniem po wypełnieniu formularza przez nowy lead – po przeprowadzeniu takiego działania zaangażowanie w komunikację przejawia 21% odbiorców maila.
- 62% ankietowanych przesyła pierwszego, powitalnego e-maila w ciągu 24 godzin od momentu pozyskania nowego leada.
- 87% spośród marketerów wysyłających e-maile powitalne, zamieszcza w nich elementy graficzne, a 26% – materiały wideo.
- 31% ankietowanych uważa, że geolokalizacja jest istotnym czynnikiem w przysyłaniu pierwszych e-maili do kontaktów.
- Ponad 50% ankietowanych uważa, że personalizacja i segmentacja są najskuteczniejszymi działaniami pozwalajacymi zwiększyć konwersję.
Odpowiedz