Jedną z nowości wprowadzonych w scenariuszach Marketing Automation systemu iPresso jest opcji dodania w bloku Powiadomienie bracketu, dzięki któremu możliwe będzie wysyłanie informacji o wykonanej aktywności kontaktów bezpośrednio do konkretnego konsultanta.
Jak to działa w praktyce?
Załóżmy, że uruchomiliśmy scenariusz, którego zadaniem jest wysyłanie informacji e-mail z odpowiednio dobraną ofertą do kontaktów spełniających zdefiniowane warunki.
Jeżeli dany odbiorca pobierze plik, do którego link zawarto w wysłanym mu e-mailu, to system automatycznie wyśle przypisanemu tej osobie konsultantowi informację o wykonaniu takiej aktywności. Jest to możliwe dzięki wprowadzeniu w bloku Powiadomienie odpowiedniego atrybutu – adresu e-mail konsultanta handlowego.
W praktyce oznacza to, że jeżeli do Jana Kowalskiego przypisany jest atrybut w postaci adresu e-mail konkretnego konsultanta handlowego, np. Karola Nowaka – to właśnie na adres tego konsultanta wysłane zostanie powiadomienie o danej aktywności Jana Kowalskiego.
Jeżeli plik nie zostanie pobrany za pierwszym razem, system może oczywiście podjąć dalsze działania prowadzące do pobrania pliku z ofertą, takie jak ponowna wysyłka e-maila.
Odpowiedz