System iPresso zdobywa coraz większe uznanie w branży FMCG. Do grona jego użytkowników – w którym znajdują się już m.in. Danone, Wawel czy Royal Canin – dołącza Nutricia.
Lider rynku żywności dla niemowląt i dzieci w Polsce, firma Nutricia, postawiła na system iPresso. To kompleksowe rozwiązanie Marketing Automation posłuży do prowadzenia zaawansowanych działań marketingowych takich marek jak Bebiko czy Bebilon.
Fakt, że kolejny renomowany przedstawiciel branży FMCG – po takich firmach jak Danone i Royal Canin – wybiera iPresso, potwierdza pozycję tego systemu jako lidera innowacji i technologii w zakresie spersonalizowanej komunikacji z konsumentami.
Tym co wyróżnia iPresso spośród innych rozwiązań na rynku są m.in. najnowocześniejsze standardy bezpieczeństwa potwierdzone certyfikatami ISO (9001, 27001), stałe wsparcie użytkowników systemu (w postaci konsultacji, warsztatów czy szkoleń) i nastawienie na indywidualne potrzeby każdego z nich. Wszystko to sprawia, że iPresso skutecznie wspiera marketing międzynarodowych korporacji pracując dla klientów renomowanych marek.
Podstawą sukcesu iPresso jest połączenie kompleksowej technologii Marketing Automation 360 z prostotą i intuicyjnością obsługi oraz indywidualne podejście do klienta i dopasowanie narzędzi do jego potrzeb. Najlepszym dowodem, że przynosi to efekty, jest stale rosnące zainteresowanie tym rozwiązaniem – mówi Michał Wojciechowski, prezes firmy encja.com i współtwórca iPresso.
Odpowiedz