Zainwestuj w przyszłość! Te narzędzia AI w marketingu zwiększą Twoje przychody

W dzisiejszych czasach sztuczna inteligencja jest wykorzystywana we wszystkich sektorach gospodarki. Coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie narzędzi AI w marketingu. Sztuczna inteligencja ma olbrzymi potencjał, ułatwia pracę marketerów oraz – co najważniejsze – pozwala oszczędzić dużo czasu. Poznaj polecane przez nas narzędzia AI, które pomogą zwiększyć Twoje przychody!

PhotoRoom

Chcesz wstawić zdjęcie produktu, ale z tyłu pojawił się inny obiekt? A może po prostu szukasz narzędzia, za pomocą którego usuniesz całe tło i to w kilka chwil? PhotoRoom to aplikacja mobilna, dzięki której obróbka graficzna każdego zdjęcia jest przyjemna i szybka. Dzięki wykorzystaniu AI możesz nie tylko “wymazać” zbędne elementy, ale nawet dodać wygenerowane przez sztuczną inteligencję tło, pasujące do tematyki obrazka oraz dopasować oświetlenie. PhotoRoom umożliwia także automatyczne poprawianie tła, kiedy zmodyfikujemy obiekty na zdjęciu (np. poprzez ich przesuwanie i skalowanie). Dla użytkowników nowszych telefonów jest dostępna również opcja poprawy rozdzielczości obrazków i dodawania elementów AI pasujących do naszej sugestii (opcja “retuszowania” zdjęć może np. wygenerować realistycznie wyglądający kubek do kawy obok zdjęcia z ciastem).

Midjourney

Midjourney generuje obrazy na podstawie promptów, czyli prostych poleceń tekstowych w języku angielskim, które napiszemy. W odróżnieniu od innych narzędzi tego typu (np. popularnego DALL-E, opracowanego przez OpenAI), Midjourney wymaga konta w aplikacji Discord. Należy pamiętać, że bezpłatna wersja umożliwia stosowanie zdjęć wygenerowanych w Midjourney tylko na własny użytek. Firma ma również płatne opcje, pozwalające na komercyjne wykorzystanie grafik. Naszym zdaniem to narzędzie może stanowić źródło inspiracji do prowadzonych kampanii reklamowych, zwłaszcza ze względu na szerokie możliwości generowania nawet nieoczywistych pomysłów.

Grammarly

To narzędzie sprawdza błędy w pisowni tekstów w języku angielskim. Grammarly sprawdzi gramatykę, ortografię, interpunkcję oraz zasugeruje poprawki w odniesieniu do charakteru napisanej pracy. Przykładowo możesz ustawić, że odbiorcy są ekspertami z danej dziedziny, a Twój tekst jest napisany w stylu formalnym. Płatna wersja umożliwia poprawę tekstu poprzez propozycje wygenerowane przez sztuczną inteligencję, a także wykrycie plagiatu. Wtyczka znajdzie też nadużywane, powtarzające się słownictwo i zasugeruje odpowiedniki danego wyrazu, które nie zmieniają kontekstu. 

Jasper AI

Jasper AI pomaga w generowaniu treści marketingowych i zarządzaniu projektami marketingowymi (poprzez monitorowanie postępów). Dostosowanie tonu oraz stylistyki do odbiorcy i dopisywanie automatyczne zdań po podaniu słów kluczowych to tylko niektóre funkcje. Dodatkowo możesz załadować dane albo konkretne teksty, na których powinna opierać się wygenerowana przez sztuczną inteligencję treść. Jasper AI pozwala na tworzenie np. postów na social media, również w języku polskim. Oprogramowanie jest też chętnie stosowane do generowania komercyjnych obrazów na podstawie słów kluczowych.

Chat GPT

Prawdopodobnie słyszałeś/słyszałaś już o tym zaawansowanym modelu językowym od Open AI, a może nawet korzystasz z niego na co dzień. Chat GPT udziela dokładnych informacji, odpowiada na zadane przez Ciebie pytania, a także potrafi doradzić i zainspirować do działania. Możesz z jego pomocą wyszukać najbardziej popularne tematy w tym miesiącu w danej branży i na tej podstawie stworzyć swoją kampanię reklamową. Chat GPT pozwala wygenerować sugestie tekstów oraz spersonalizowane wiadomości, które potem wyślesz np. poprzez mail. To narzędzie pomoże Ci również dopasować treść do języka, w którym powinna być napisana. Chat GPT czerpie informacje z wielu różnych źródeł, więc zawsze warto sprawdzić ich poprawność.

Genius AI

Genius AI oparty na sztucznej inteligencji pomaga w marketingu, sprzedaży i rozwoju firmy. Oprogramowanie uczy się na podstawie podanych przez Ciebie informacji, po czym tworzy treści, obrazy i firmy, które przyciągają odbiorców i zachęcają do skorzystania z Twojej oferty. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala również generować automatyczne odpowiedzi na wiadomości od klientów. Genius AI jest dostępny w kilku językach: japońskim, niemieckim, hiszpańskim, włoskim, francuskim, wietnamskim, portugalskim i holenderskim.

Podcastle

Platforma umożliwia edycję klipów audio i wideo przy użyciu sztucznej inteligencji. Możesz usunąć szumy na nagraniu, wyciąć niepotrzebne fragmenty, ulepszyć nagrania z AI oraz wygenerować transkrypcję. Jest to niezwykle przydatne, kiedy np. nagrywasz webinar i chcesz wykorzystać materiały do późniejszych wpisów na blogi, a ręczne tworzenie transkrypcji jest zbyt czasochłonne. Funkcje AI pozwalają także na zapisanie cyfrowej wersji naszego głosu i dodanie go do napisanego tekstu.

Creatify

Program ten służy do tworzenia krótkich filmików reklamowych np. na social media, wykorzystując sztuczną inteligencję i informacje o produkcie. Wystarczy, że podasz adres URL, a Creatify wygeneruje wideo w różnych językach (również po polsku). W filmikach można wykorzystać awatary AI albo stworzyć swojego cyfrowego bliźniaka do nagrania. Wśród dodatkowych opcji jest m.in. transkrypcja wideo oraz generowanie przez sztuczną inteligencję skryptów.

Narzędzia AI w iPresso

Czy wiesz, że iPresso również umożliwia Ci wykorzystanie sztucznej inteligencji? W iPresso wprowadziliśmy integrację ramek rekomendacji z Vertex AI, więc od teraz sztuczna inteligencja sama może polecić Twoim klientom odpowiednie produkty na podstawie ich aktywności. 

Podsumowanie

Sztuczna inteligencja ma szerokie zastosowanie w marketingu. Z jej pomocą wygenerujesz odpowiednie treści i obrazy, dopasujesz wideo do swojej oferty, a nawet otrzymasz pomysły na następne kampanie reklamowe. Zaciekawiliśmy Cię narzędziami AI, które możesz wykorzystać? Połącz automatyzację marketingu ze sztuczną inteligencją i zarabiaj więcej! Sprawdź wszystkie funkcjonalności iPresso – kliknij tutaj!

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.