iPresso Feed Manager

Jeśli prowadzisz biznes online, np. sklep internetowy, z pewnością zarządzasz wieloma źródłami danych i różnymi zasobami cyfrowymi. Wiele z tych zasobów przydaje się w komunikacji z klientami (chodzi np. o dane produktowe lub wpisy na blogu). Z naszym Feed Managerem możesz efektywnie zarządzać tymi zasobami i wykorzystywać je do prowadzenia skuteczniejszych działań marketingowych. Zobaczmy, jak działa Feed Manager.

Krótko mówiąc, Feed Manager to jedna z funkcji w naszym systemie, która umożliwia zarządzanie wieloma źródłami danych, czyli właśnie feedami. Możesz korzystać z tych źródeł danych, aby komunikować się z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, powiadomień push oraz wiadomości e-mail/newsletterów.

Jak działa Feed Manager?

Żeby to dobrze wyjaśnić, posłużymy się prostym przykładem. Załóżmy, że prowadzisz sklep internetowy i chcesz dostarczać klientom spersonalizowane rekomendacje produktowe. Być może masz klientów, którzy wysłali do Ciebie prośbę o poinformowanie ich o ponownej dostępności niektórych produktów z Twojej oferty. To coś, co możesz zautomatyzować za pomocą naszego Feed Managera. Oto jak mogłaby wyglądać taka wiadomość:

Źródło: iPresso

Czerwone pola widoczne na powyższym screenie są wypełniane automatycznie na podstawie danych dostarczonych do Feed Managera. Za pomocą tego narzędzia możesz pozyskiwać dane produktowe ze swojego wewnętrznego systemu i wykorzystywać je do rekomendacji produktowych oraz wysyłania do klientów zautomatyzowanych informacji o produktach. Innymi słowy, nie musisz ręcznie wprowadzać wszystkich danych produktowych; Feed Manager robi to za Ciebie.

Co więcej, dzięki Feed Managerowi możesz:

  • przesyłać dane z różnych źródeł (z plików XML, manualnie lub bezpośrednio z Twojego serwera),
  • dostosowywać strukturę danych tak, aby pasowały do różnych form komunikacji (np. bannerów na stronach internetowych, reklam pop-up, newsletterów, powiadomień push czy wiadomości SMS),
  • dodawać dodatkowe szczegóły i parametry produktów (co umożliwia personalizowanie rekomendacji w oparciu o różne kryteria),
  • korzystać z różnych strategii doboru treści (na przykład możesz prezentować produkty od najtańszego do najdroższego lub wybierać konkretne produkty, które chcesz polecić).

Dodatkowo Feed Manager umożliwia Ci zarządzanie produktami na wiele sposobów. Możesz tworzyć listy i sortować produkty, a także wyszukiwać i organizować je na podstawie konkretnych cech i parametrów.  Feed Manager umożliwia wykorzystanie:

  • pól tekstowych i linków,
  • pól numerycznych,
  • list (jednorazowy wybór, wielokrotny wybór, prawda/fałsz),
  • pól dat i czasu.
Źródło: iPresso Feed Manager

Chociaż Feed Manager powstał głównie z myślą o produktach, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystywać go do polecania usług, funkcji, a nawet treści (np. najnowszych wiadomości z rynku lub wartościowych wpisów blogowych).

Korzyści z wykorzystania Feed Managera

Dzięki temu narzędzi możesz:

  • oszczędzać czas na wysyłaniu i prezentowaniu rekomendacji produktowych,
  • automatyzować pobieranie danych z zewnętrznych źródeł,
  • standaryzować dane produktowe i treści przeznaczone na różne platformy i aplikacje,
  • wykorzystywać rekomendacje produktowe/treści w każdym wykorzystywanym kanale komunikacji,
  • łatwo zarządzać wieloma źródłami danych,
  • tworzyć treści dopasowane do potrzeb różnych użytkowników/grup użytkowników.

Zacznij korzystać z Feed Managera

Niezależnie, czy prowadzisz sklep internetowy, czy inny rodzaj biznesu online, Feed Manager może pomóc Ci ułatwić sobie codzienną pracę. To standardowa funkcja naszej platformy, dostępna nawet dla użytkowników wersji Basic. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Feed Managerze i przekonać się, jak dokładnie działa to narzędzie, zajrzyj do naszego Help Center, gdzie znajdziesz dużo instrukcji poświęconych temu narzędziu.

Kolejnym krokiem jest po prośba o darmowy trial. Zachęcamy Cię do wykonania tego kroku i mamy nadzieję, że będziesz zadowolony z korzystania z naszej platformy!

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.