Czy CTV (connected TV) będzie ważniejszym kanałem marketingowym niż mobile?

Jest to prawdopodobne, przynajmniej taki wniosek można wysnuć na bazie badań przeprowadzonych przez AppsFlyer. Firma ta opublikowała raport Connected TV Trends 2022-23. Pokazuje on, że aż 98% firm uważa, że reklamy CTV będą ważniejszym kanałem marketingowym niż mobile.

Według tego badania (przeprowadzonego na 500 widzach telewizji CTV) nawet dzisiaj aż 64% firm prowadzi kampanie marketingowe w CTV. Wydaje się to rozsądne, biorąc pod uwagę fakt, że ta forma marketingu okazuje się dość skuteczna. Połowa widzów w Ameryce Północnej pobrała aplikację mobilną po obejrzeniu reklamy CTV, a ponad 85% respondentów przyznaje, że chętnie ogląda reklamy CTV.

Kluczowe dla skuteczności kampanii marketingowych w CTV jest dopasowanie materiałów marketingowych do profilu zainteresowań klientów. Wspomniany raport pokazuje, że aż 64% marketerów targetuje sport i fitness, ale tylko 42% konsumentów jest zainteresowanych tymi treściami.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.