Strona główna » Czy Twoja strategia e-mail marketingowa jest wystarczająco dobra? Zaraz się okaże

Czy Twoja strategia e-mail marketingowa jest wystarczająco dobra? Zaraz się okaże

strategia e-mail

E-mail marketing może być bardzo skutecznym narzędziem. Aby jednak tak było, potrzebujesz przemyślanego planu i programu do e-mail marketingu, który pomoże Ci osiągnąć zamierzone cele. Co możesz zrobić, żeby upewnić się, że z Twoim e-mail marketingiem wszystko jest dobrze? Być może nadszedł czas na audyt Twojej strategii e-mail marketingowej.

Oto najważniejsze kwestie, które należy wziąć pod uwagę podczas takiego audytu:

  • Czy Twoje kampanie e-mailowe na pewno są skuteczne? Nie patrz tylko na open rate, czyli wskaźnik otwarć; konwersje (zamówienia, pobrania, zapytania) są ważniejsze.
  • Czy wszystkie e-maile w Twojej bazie są poprawne i aktualne? Ile zwrotek otrzymujesz przy każdej kampanii? Co możesz zrobić, aby zmniejszyć ich liczbę? Czy zawsze pytasz klientów/subskrybentów o ich główny adres e-mail?
  • Czy korzystasz z automatyzacji e-mail marketingu, aby usprawnić swoje działania?
  • Czy współpracujesz z zewnętrzną firmą/agencją, która może pomóc Ci w optymalizacji lub analizie skuteczności Twoich kampanii e-mail marketingowych?

To nie wszystko, co należy wziąć pod uwagę. Więcej informacji (w języku angielskim) znajdziesz tutaj.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.