Blog iPresso Marketing Automation
Amazon Luxury Stores

Amazon Luxury Stores w pięciu europejskich krajach

Amazon Fashion Luxury Stores to format sprzedaży marek premium wprowadzony przez tego giganta e-commerce w 2020 roku w Stanach Zjednoczonych. Teraz firma chce odnieść sukces na europejskim rynku z pomocą tego samego pomysłu. Luxury Stores na początku będzie oferować osiem marek premium, ale firma ma daleko idące plany związane z tym formatem sprzedaży.

Tak naprawdę Amazon ma przed sobą nie lada wyzwanie! Rynek europejski jest już dobrze zaopatrzony, jeśli chodzi o modę z wyższej półki, a Zalando jest niekwestionowanym liderem w tej niszy. Niezależnie od tego Amazon chce podbić pięć europejskich rynków ze swoim nowym formatem. Na pierwszy ogień idą Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy i Hiszpania.

Początkowo oferta Amazona będzie obejmować osiem luksusowych marek: Christopher Kane, Dundas, Elie Saab, Mira Mikati, Rianna+Nina, Bogliogi, Jonathan Cohen i Altazurra. Amazon obiecuje jednak, że w przyszłości do oferty dołączą kolejne marki.


Maciej Mazurkiewicz

Maciej Mazurkiewicz

Marketing Specialist w iPresso Marketing Automation.

Dodaj komentarz