Portal MarTech.org przygotował nowy raport, który porusza kwestię zmian w narzędziach MarTech w firmach. Wydawać by się mogło, że firmy przyzwyczajają się na dłużej do digitalowych narzędzi. Jednak okazuje się, że rotacja jest dość częsta.67% z 374 ankietowanych przyznało, że w ciągu ostatniego roku zastąpiło przynajmniej jedną marketingową technologię inną. Oczywiście trzeba brać pod uwagę pandemię, która spowodowała masową migrację do sieci oraz boom względem rozwoju nowych narzędzi. Wszystkiego jednak na pandemię zrzucać nie można. Duża część marketerów przestaje być zadowolona (i to coraz szybciej) z możliwości różnych narzędzi i ich umiejętności dostosowania się do wymogów szybko zmieniających się realiów na rynku.
Czym według raportu marketerzy głównie kierują się przy zmianach w 2021?:
– Lepszymi funkcjonalnościami
– Mniejszym kosztem
– Wydajniejszą / łatwiejszą integracją
Narzędzia do marketingu to często system naczyń połączonych. Wyeliminowanie lub zmiana jednego ciągnie za sobą konieczność „wymiany” innego, by układ mógł dalej wydajnie działać. Narzędzia typu iPresso, które zapewniają zautomatyzowanie wielu procesów marketingowych w obrębie jednej platformy, są wyjściem, które pozwala sprawnie ogarnąć wszystkie trzy wcześniejsze motywacje.
Cały raport możecie znaleźć TUTAJ
Odpowiedz