Blog iPresso Marketing Automation

Google opóźnia zmiany w sprawie Cookies

Wczoraj Google postanowiło się chwilowo wycofać ze swojego pomysłu co do blokowania 3rd party cookies przez najpopularniejszą przeglądarkę internetową Chrome. Na moment wejścia zmian w życie czekał praktycznie cały marketingowy świat, który zakładał najróżniejsze scenariusze, jak decyzja ta wpłynie na reklamę digitalową i nie tylko.

Decyzja Google z pewnością dla wielu przyniosła możliwość swobodniejszego odetchnięcia, jednak nie jest to całkowite wycofanie, tylko chwilowe. Zmiana ma zostać wprowadzona w drugiej połowie 2023 roku. Do tego czasu Google będzie prowadzić testy mające zagwarantować użytkownikom maksimum bezpieczeństwa i prywatności.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie TUTAJ

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz