Blog iPresso Marketing Automation

Scenariusze Zautomatyzowane + Feed Manager + Satellite = nowa jakość w Marketing Automation

Scenariusze, które ustawia się by same „reagowały” na określone działania osób, które w nie wpadają, wysyłające określone komunikaty, konkretnymi kanałami to jedna z podstaw systemu do Marketing Automation od iPresso.

Każdy scenariusz można zaprojektować równie unikalnie jak unikalnymi są potrzeby danych grup. Posegmentowana baza kontaktów pozwala na personalizację treści i ofert w zależności od potrzeb, zainteresowań oraz konkretnych warunków, jakie muszą zostać spełnione.

Teraz dzięki Feed Managerowi zautomatyzowane scenariusze stają się jeszcze bardziej dokładne i unikalne. Customer Journey i Customer Experience odbiorców tylko na tym zyskuje. Ci, którzy pozostawili swoje namiary w bazie kontaktów otrzymają teraz jeszcze lepiej dopasowane treści, które pozwolą na wyrobienie sobie bardziej pozytywnego zdania na temat firmy/marki i dzięki nowemu poziomowi profesjonalnej komunikacji, pozostania z nią na dłużej. 

Do tych dwóch elementów należy dołożyć również autorską funkcjonalność iPresso – Satellite. Pozwala ona na wywoływanie zdarzeń w scenariuszu według zachodzenia zmian pogodowych. W rezultacie przy np. zmianie sezonów, administratorzy sklepów internetowych nie muszą na szybko wyszukiwać spośród swojej oferty opcji, które będą cieszyły się większym zainteresowaniem. Odpowiedni Feed będzie już czekać, scenariusz będzie przygotowany, a do jego odpalenia system potrzebować będzie jedynie określonej zmiany w pogodzie np. konkretnej temperatury na danym obszarze (np. województwo, miasto), którą zarejestruje już sam.

Dzięki połączeniu tych trzech elementów profesjonalne, unikalne i dopasowane kampanie mogą dziać się bez potrzeby ciągłego doglądania ze strony marketera, administratora lub osoby oddelegowanej.To unikalne połączenie oraz wiele innych funkcji, które usprawnią codzienne procesy marketingowe znajdziecie w iPresso!

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz