Dynamiczny rozwój rynku Marketing Automation

Według badania Global Marketing Automation Software Market Size, Share, Development, Growth and Demand Forecast to 2023, opracowanego przez Research and Markets, globalny rynek Marketing Automation będzie osiągał wzrost w wysokości 8,5% rok do roku. W 2023 r. jego wartość ma wynieść 6,93 mld dolarów.

Rośnie globalne zapotrzebowanie na rozwiązania z kategorii Marketing Automation. Technologia ta jest wykorzystywana przez światowych liderów biznesu do pozyskiwania nowych klientów, lead nurturingu, prowadzenia wielokanałowych kampanii marketingowych i rzetelnego mierzenia skuteczności działań.

Według najnowszego raportu firmy Research and Markets globalny rynek MA ma rosnąć w tempie 8,5% rocznie, osiągając wartość 6,93 mld dolarów w roku 2023.

Za dynamiczny wzrost technologii MA odpowiadać będzie rosnąca potrzeba personalizacji marketingu oraz zautomatyzowanej komunikacji z klientami.

Za największe zalety wprowadzenia MA uważa się oszczędność czasu poprzez zautomatyzowanie czasochłonnych zadań, wzrost skuteczności kampanii marketingowych, pozyskiwanie większej liczby leadów o wysokiej jakości, lepszą integrację działań sprzedażowych i marketingowych oraz skuteczną konwersję leadów (źródło: Marketing Land, B2B Marketing Automation Platforms: A Marketer’s Guide, Martech Intelligence Report).

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>