Według badania Global Marketing Automation Software Market Size, Share, Development, Growth and Demand Forecast to 2023, opracowanego przez Research and Markets, globalny rynek Marketing Automation będzie osiągał wzrost w wysokości 8,5% rok do roku. W 2023 r. jego wartość ma wynieść 6,93 mld dolarów.
Rośnie globalne zapotrzebowanie na rozwiązania z kategorii Marketing Automation. Technologia ta jest wykorzystywana przez światowych liderów biznesu do pozyskiwania nowych klientów, lead nurturingu, prowadzenia wielokanałowych kampanii marketingowych i rzetelnego mierzenia skuteczności działań.
Według najnowszego raportu firmy Research and Markets globalny rynek MA ma rosnąć w tempie 8,5% rocznie, osiągając wartość 6,93 mld dolarów w roku 2023.
Za dynamiczny wzrost technologii MA odpowiadać będzie rosnąca potrzeba personalizacji marketingu oraz zautomatyzowanej komunikacji z klientami.
Za największe zalety wprowadzenia MA uważa się oszczędność czasu poprzez zautomatyzowanie czasochłonnych zadań, wzrost skuteczności kampanii marketingowych, pozyskiwanie większej liczby leadów o wysokiej jakości, lepszą integrację działań sprzedażowych i marketingowych oraz skuteczną konwersję leadów (źródło: Marketing Land, B2B Marketing Automation Platforms: A Marketer’s Guide, Martech Intelligence Report).
Odpowiedz