blog iPresso Marketing Automation

Integracja iPresso z aplikacją Delighted

System iPresso jest teraz zintegrowany z aplikacją Delighted, służącą do zbierania opinii na temat sprzedawanych produktów i usług.

Dzięki tej integracji, każda ocena produktu/usługi będzie widniała jako aktywność w historii kontaktu w iPresso.

Na ocenę taką składać się będzie komentarz klienta oraz przyznana przez niego punktacja w skali 1-10. Na podstawie tej punktacji, w iPresso można będzie podjąć dalsze, zautomatyzowane działania marketingowe.

Przykładem zastosowania tego mechanizmu może być zbieranie przez salon samochodowy opinii o jazdach próbnych. Odnotowane oceny pozwolą na wyciągnięcie wniosków co do ewentualnych niedociągnięć i skorygowanie błędów.

W stosunku do kierowców, którzy nie byli zadowoleni (np. dali oceny między 1 a 5) można będzie przeprowadzić szybką akcję “ratunkową” – telefon czy wysyłka e-maila z odpowiednio przygotowaną treścią.

Tym, którzy dali najwyższe oceny, iPresso może natomiast automatycznie wysłać np. wiadomość ze specjalną ofertą zachęcającą do dokonania zakupu.

Dzięki temu reakcja ze strony firmy będzie zawsze odpowiednio dopasowana do odczuć klienta!

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz