Strona główna » W Warszawie odbyła się jesienna edycja Omnichannel Retailing Forum 2016

W Warszawie odbyła się jesienna edycja Omnichannel Retailing Forum 2016

W Warszawie odbyła się jesienna edycja Omnichannel Retailing Forum 2016

Konferencja poświęcona była najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie branża retail w Polsce. Jeden z bloków tematycznych poświęcono technologii Marketing Automation jako fundamentowi sprzedaży omnichannel. iPresso było oficjalnym partnerem wydarzenia.

Omnichannel 20161123-10Głównym tematem rozmów była transformacja do modelu omnichannel retailing oraz wyzwania stojące przed sieciami handlowymi we wdrażaniu najnowszych technologii IT i e-commerce.

Jedną z prezentacji w bloku związanym z MA poprowadził Michał Wojciechowski, prezes iPresso. Była ona zatytułowana „iPresso: Automatyzacja wygody i efektywności odpowiedzią na porzucone… zamiary” i poruszała takie tematy jak porzucone koszyki i możliwości ich odzyskiwania, personalizacja w czasie rzeczywistym (real-time personalization) oraz prowadzenie efektywnych kampanii marketingowych.

IMG_0060Pozostałe bloki tematyczne poświęcone były takim zagadnieniom jak:

  • Technologie – nowoczesne rozwiązania sklepu offline,
  • Wdrożenia – internetowe zaplecze sieci retailowej,
  • Logistyka – krwiobieg nowoczesnego handlu detalicznego,
  • Płatności – skuteczna finalizacja transakcji w modelu cross-channel.

 

W tegorocznej jesiennej edycji Forum wzięło udział około 500 osób, wśród których liczną grupę stanowili przedstawiciele zarządów sieci handlowych i usługowych działających na polskim rynku.

Wydarzenie zorganizowano w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Legii Warszawa.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.