Konferencja poświęcona była najważniejszym wyzwaniom, przed którymi stoi obecnie branża retail w Polsce. Jeden z bloków tematycznych poświęcono technologii Marketing Automation jako fundamentowi sprzedaży omnichannel. iPresso było oficjalnym partnerem wydarzenia.
Głównym tematem rozmów była transformacja do modelu omnichannel retailing oraz wyzwania stojące przed sieciami handlowymi we wdrażaniu najnowszych technologii IT i e-commerce.
Jedną z prezentacji w bloku związanym z MA poprowadził Michał Wojciechowski, prezes iPresso. Była ona zatytułowana „iPresso: Automatyzacja wygody i efektywności odpowiedzią na porzucone… zamiary” i poruszała takie tematy jak porzucone koszyki i możliwości ich odzyskiwania, personalizacja w czasie rzeczywistym (real-time personalization) oraz prowadzenie efektywnych kampanii marketingowych.
Pozostałe bloki tematyczne poświęcone były takim zagadnieniom jak:
- Technologie – nowoczesne rozwiązania sklepu offline,
- Wdrożenia – internetowe zaplecze sieci retailowej,
- Logistyka – krwiobieg nowoczesnego handlu detalicznego,
- Płatności – skuteczna finalizacja transakcji w modelu cross-channel.
W tegorocznej jesiennej edycji Forum wzięło udział około 500 osób, wśród których liczną grupę stanowili przedstawiciele zarządów sieci handlowych i usługowych działających na polskim rynku.
Wydarzenie zorganizowano w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Legii Warszawa.
Odpowiedz