Jednym z istotnych usprawnień wprowadzonych do systemu iPresso jest możliwość podzielenia rozbudowanego scenariusza marketingowego na mniejsze obszary, co pozwala na szybsze i bardziej intuicyjne zorientowanie się w jego działaniu.
Zobaczmy jak to działa w praktyce.
Poniżej widzimy scenariusz marketingowy obejmujący:
- Selekcję leadów (następuje tu podział na osoby przejawiające zainteresowanie wysłaną im wiadomością oraz na te, które takiego zainteresowania nie przejawiają);
- Ponowienie kontaktu – etap odnoszący się do kontaktów, które nie zareagowały na pierwszą próbę kontaktu;
- Pogłębienie wiedzy na temat produktu – fragment ścieżki odnoszący się do osób, które pozytywnie zareagowały na pierwszą próbę kontaktu.
Gdyby nie podział na kolorowe obszary – scenariusz taki mógłby wydawać się dosyć skomplikowany. Jednak dzięki podzieleniu go na kolorowe obszary, możliwe jest szybkie zrozumienie zasad i koncepcji funkcjonowania jego poszczególnych elementów – co szczególne przydatne jest przy korzystaniu z bardziej rozbudowanych i zaawansowanych ścieżek komunikacji.
Co więcej, istnieje też możliwość przypięcia w dowolnym miejscu scenariusza notatek, w których zawrzeć można wszelkie uwagi istotne dla danej ścieżki czy wskazówki dla innych osób pracujących przy danym scenariuszu.
Odpowiedz