Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
22 July 2025
Artykuły System iPresso

Nowości w iPresso: wysyłka powiadomień do przypisanych kontaktom konsultantów

  • 20 lipca, 2016
  • 1 min read
[addtoany]
Nowości w iPresso: wysyłka powiadomień do przypisanych kontaktom konsultantów

Jedną z nowości wprowadzonych w scenariuszach Marketing Automation systemu iPresso jest opcji dodania w bloku Powiadomienie bracketu, dzięki któremu możliwe będzie wysyłanie informacji o wykonanej aktywności kontaktów bezpośrednio do konkretnego konsultanta.

Jak to działa w praktyce?

Załóżmy, że uruchomiliśmy scenariusz, którego zadaniem jest wysyłanie informacji e-mail z odpowiednio dobraną ofertą do kontaktów spełniających zdefiniowane warunki.

scenariusz10

Jeżeli dany odbiorca pobierze plik, do którego link zawarto w wysłanym mu e-mailu, to system automatycznie wyśle przypisanemu tej osobie konsultantowi informację o wykonaniu takiej aktywności. Jest to możliwe dzięki wprowadzeniu w bloku Powiadomienie odpowiedniego atrybutu – adresu e-mail konsultanta handlowego.

W praktyce oznacza to, że jeżeli do Jana Kowalskiego przypisany jest atrybut w postaci adresu e-mail konkretnego konsultanta handlowego, np. Karola Nowaka – to właśnie na adres tego konsultanta wysłane zostanie powiadomienie o danej aktywności Jana Kowalskiego.

Jeżeli plik nie zostanie pobrany za pierwszym razem, system może oczywiście podjąć dalsze działania prowadzące do pobrania pliku z ofertą, takie jak ponowna wysyłka e-maila.

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *