Jak MA zwiększa efektywność pracy marketera – raporty

Jak pisaliśmy w jednym z ostatnich artykułów, system iPresso już na etapie budowania bazy pozwala marketerom na oszczędzenie czasu i skupienie się w większym stopniu na tworzeniu strategii niż na powtarzalnym, ręcznym wykonywaniu poszczególnych działań. Inną ważną funkcją systemu zwiększającą efektywność pracy marketera są raporty – zarówno te dotyczące danych kontaktów (np. przekrój demograficzny), pokazujące stopień realizacji wyznaczonych celów (np. raporty KPI) czy związane ze statystykami danej kampanii (np. raporty z wysyłek e-maili).

Przekrój demograficzny

Przekrój demograficzny to jedna z kluczowych funkcji statystycznych systemu iPresso, pozwalająca na zapoznanie się z cechami i atrybutami kontaktów.

Opcja ta umożliwia szczegółową analizę bazy kontaktów pod kątem występowania poszczególnych grup kontaktów i zależności pomiędzy nimi. Zapewnia też procentowe określenie wielkości każdej z nich w stosunku do całości bazy.

przekrój demograficzny

 

Przekrój demograficzny zapewnia:

  • Szczegółową analizę zgromadzonej bazy pod kątem występowania grup kontaktów i zależności pomiędzy nimi.
  • Procentowe określenie wielkości każdej z nich w stosunku do całości bazy.
  • Możliwość zestawienia większej ilości atrybutów charakteryzujących każdą z grup w formie prostych tabel przestawnych.
  • Generowanie szczegółowych raportów i ich prezentacja w formie różnego rodzaju wykresów.

 

Dowiedz się więcej.

 

Raporty KPI

Każda firma zakłada sobie cele, które chce osiągnąć. Stopień realizacji tych celów może być mierzony przy pomocy  tzw. kluczowych wskaźników efektywności (Key Performance Indicators – KPIs). Wskaźniki te pozwalają na sprawdzenie czy dane cele są osiągane i w jakim tempie przebiega ich realizacja.

Dashboard KPI w systemie iPresso pozwala na monitorowanie stopnia realizacji zadań – a to z kolei umożliwia podejmowanie szybkich decyzji, nadawanie odpowiednich priorytetów działaniom i doskonalenie strategii rozwoju firmy. Rozwiązanie to dostarcza rzetelnej wiedzy o skuteczności poszczególnych kampanii reklamowych, odwiedzinach stron firmowych, czy popularności firmy w mediach społecznościowych.

KPI

Dostęp do szczegółowych danych na temat realizacji poszczególnych zadań umożliwia natychmiastową reakcję na niekorzystne trendy i szybką optymalizację poszczególnych działań, tak by przynosiły one oczekiwane efekty.

Dowiedz się więcej.

 

Raporty z wysyłek

System iPresso zapewnia swoim użytkownikom szerokie możliwości w zakresie wielokanałowej komunikacji z potencjalnymi i aktualnymi klientami.

System mierzy poziom konwersji wysyłek mailingowych (odbioru, odczytu, kliknięć w linki), dostarczając nadawcy wiedzy o poziomie zainteresowania odbiorców przesyłanymi im informacjami. Z danymi na temat efektów jakie przyniosła wysyłka mailingu można zapoznać się w formie wykresu lub lejka konwersji.

Dzięki danym dostarczonym przez system marketer dowie się też kto otworzył wysłanego do niego e-maila i które z zawartych w nim linków były najczęściej klikane. Otrzyma ponadto informację o godzinach, w których odbiorcy najchętniej otwierali daną wiadomość.

raport_zbiorczy.fw

Raporty zbiorcze z wysyłek pozwalają natomiast na wygodne przeglądanie i porównywanie wyników poszczególnych wysyłek e-maili, smsów i wiadomości głosowych. Dzięki temu marketerzy szybko zorientują się w skuteczności swoich działań i będą mogli zoptymalizować poszczególne kampanie.

Dowiedz się więcej.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>