blog iPresso Marketing Automation

Facebook i YouTube najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi w Polsce

Liczba polskich użytkowników Facebooka przekroczyła 20 milionów. Drugim pod względem popularności medium społecznościowym w Polsce jest YouTube, z którego korzysta 18,96 mln osób.

Globalnie liczba aktywnych użytkowników Facebooka wzrosła do 1,59 miliarda miesięcznie, a każdego dnia z serwisu korzysta 1,04 mld osób. W roku 2015 przychody serwisu wyniosły 17,9 mld dolarów, czyli o 44% więcej w stosunku do poprzedniego roku.

Drugim pod względem popularności medium społecznościowym w Polsce jest YouTube. Według badania Sotrendera w kwietniu bieżącego roku z serwisu tego korzystało 18,96 mln osób (9,49 mln z nich to mężczyźni, a 9,47 mln kobiety).

Mniejszą popularnością wśród Polaków cieszy się Twitter. Liczba jego użytkowników wynosi, według badania przeprowadzonego przez Sortender, 3,67 mln. Większość stanowią tu mężczyźni (2,02 mln).

Jak podaje kwietniowe zestawienie Instagram Trends, w Polsce z Instagrama korzysta 2,53 mln Polaków (1,34 mln to mężczyźni, 1,18 mln – kobiety).

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz