Social media najpopularniejszym narzędziem publikacji contentu

Najpopularniejszym kanałem publikacji content marketingu były w 2015 roku media społecznościowe – wynika z „2016 B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets, and Trends – North America” przygotowanego przez Content Marketing Institute.

Najczęściej wykorzystywanymi narzędziami publikacji są:

  • Treści w social media (poza blogiem) – 93%,
  • Case studies – 82%,
  • Blogi – 81%,
  • Newslettery – 81%,
  • In-person events (targi, konferencje) – 81%.

Na dalszych miejscach znalazły się: artykuły/poradniki na produktowej stronie www, wideo, ilustracje/zdjęcia, infografiki, webinaria, prezentacje online.

Strategia content marketingowa zwiększa efektywność

36% firm B2B posiadających udokumentowaną strategię content marketingową uważa, że ich działania w tym zakresie są bardzo efektywne -to trzy razy więcej niż wśród tych, którzy takiej strategii nie posiadają (źródło: LinkedIn Technology Marketing Community).

Wśród marketerów B2C, 43% tych którzy posiadają taką strategię uważa swoje działania za skuteczne. Wśród tych, którzy takiej strategii nie posiadają wskaźnik ten wynosi 33% (źródło: Content Marketing Institute).

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>