Marketing Automation technologią przynoszącą największy zwrot z inwestycji

Marketing Automation uznawany jest za technologię marketingową zapewniającą największy zwrot z inwestycji. Opinię taką wyraziło 58% respondentów w badaniu Survey Report: A Look At the Content and Technology Driving Today’s Demand Generation przeprowadzone przez Spear Marketing Group.

Zapytani o poszczególne taktyki i technologie, co do których spodziewają się największego zwrotu z inwestycji, marketerzy wymieniali:

  • Marketing Automation – 58%,
  • Content marketing – 51%,
  • SEO – 36%,
  • raportowanie cyklu życia leadu – 35%,
  • testy i optymalizacja – 26%
  • CRM – 23%.
  • analityka predyktywna – 21%
  • Big Data – 18%
  • personalizacja – 17%
  • social media – 17%

 

Za najważniejsze elementy swojej działalności amerykańscy marketerzy uznali Content Marketing (85%), SEO (70%), CRM (68%) i Marketing Automation (62%).

 

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>