blog iPresso Marketing Automation

70% polskich internautów to multiscreenerzy

Już blisko 70% polskich internautów używa wielu ekranów jednocześnie – są to tzw. multiscreenerzy.

Multiscreening, czyli zjawisko korzystania z wielu ekranów jednocześnie, dotyczy już blisko 70% użytkowników internetu. Ekranem najczęściej dzielonym z innymi wciąż jest telewizor, zwiększa się jednak stale rola urządzeń mobilnych – wynika z badania Mindshare Polska.

Polacy podczas oglądania telewizji najczęściej używają telefonu komórkowego (48%) lub laptopa (43%).

Na smartfonie najchętniej odwiedzają social media (21%) i przeglądają informacje w internecie (20%).

W przypadku laptopa, korzystanie z portali społecznościowych ma mniejsze znaczenie, a bardziej powszechne są takie działania jak sprawdzanie wiadomości (29%) oraz wyszukiwanie różnego typu treści w sieci (26%).

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz