Rosną inwestycje w Marketing Automation

Większość firm korzystających z Marketing Automation planuje utrzymać swoje nakłady na to rozwiązanie na podobnym poziomie, co dotychczas (64%) lub je zwiększyć (22%). Jedynie 5% firm zamierza zmniejszyć swoje wydatki na automatyzację – wynika z raportu Marketing Automation: how to make the right buying decision opracowanego przez Venture Beat Insight.

 

Zgodnie z prognozami firmy Trust Radius, dominującymi trendami w rozwoju Marketing Automation w 2016 roku będą m.in.:

  • bardziej przyjazne i wygodne user experience,
  • rozwój w kierunku social mediów i mobile marketingu,
  • analityka predykcyjna (predictive analytics) – analiza bieżących i historycznych danych mająca na celu prognozowanie zachowań konsumentów.

 

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>