W 2014 roku wysyłano 191 miliardów e-maili dziennie. Przewiduje się, że liczba ta wzrośnie do 297 miliardów w roku 2017 (źródło: The Wonder of Tech).
Popularność tego kanału komunikacji wśród marketerów również wzrasta. W samych Stanach Zjednoczonych wydatki na e-mail marketing mają wynieść w bieżącym roku 2,3 miliarda dolarów (źródło: MediaPost).
Poniżej 10 wartych uwagi liczb o e-mail marketingu:
- W samych Stanach Zjednoczonych wydatki na e-mail marketing mają wynieść w bieżącym roku 2,3 miliarda dolarów (źródło: MediaPost).
- Wydatki na e-mailing stanowią średnio 18% budżetów na marketing cyfrowy (źródło: Marketing Profs).
- W 2014 roku wysyłano 191 miliardów e-maili dziennie (źródło: The Wonder of Tech).
- Przewiduje się, że liczba ta wzrośnie do 297 miliardów w roku 2017 (źródło: The Wonder of Tech).
- 61% marketerów chce zwiększyć w ciągu najbliższego roku wydatki na e-mail marketing (źródło: Direct Marketing News).
- 72% dorosłych Amerykanów wysyła lub odczytuje e-maila na smartfonie przynajmniej raz w tygodniu (Forrester Research).
- Prawie ⅔ firm chcę poprawić swoją komunikację e-mailową pod kątem personalizacji, automatyzacji i segmentacji (źródło: Econsultancy).
- 53% e-maili zostaje otwartych na urządzeniach mobilnych (Litmus).
- Integracja video z e-mail marketingiem prowadzi do wzrostu wskaźników klikalności nawet o 90% (41 Stories).
- Całkowita liczba kont e-mail na świecie w 2016 roku przekroczy 4,3 miliarda (źródło: Radicati Group).
Odpowiedz