W dniach 28-29 października 2015 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Kongresu Big Data. Wydarzenie jest odpowiedzią na jeden z najważniejszych tematów biznesowych, jakim jest możliwość użycia różnych, nieustrukturyzowanych danych. Problem jest istotny nie tylko dla osób bezpośrednio odpowiedzialnych za politykę zarządzania danymi, ale dla wielu kluczowych działów, jak np. marketing, finanse, sprzedaż.
Tematem wiodącym nadchodzącej edycji jest sztuka skutecznego pozyskiwania i utrzymywania klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych metod i narzędzi oraz szeroko ostatnio komentowane wątki związane z cyberbezpieczeństwem i regulacjami prawnymi. Podczas Kongresu głos w debatach zabiorą przedstawiciele administracji rządowej, prezesi wiodących spółek obsługujących klienta detalicznego oraz dostawcy usług i rozwiązań.
Projekt realizowany jest we współpracy z Radą Programową, działającą pod Przewodnictwem Macieja Wituckiego, w skład której wchodzą przedstawiciele administracji oraz kluczowych sektorów takich jak:
- finanse/ubezpieczenia (Prezes Mateusz Morawiecki, BZW BK; Prezes Sławomir S. Sikora, Citi Handlowy; Mariusz Cholewa, Biuro Informacji Kredytowej)
- telekomunikacja/media/ecommerce (Prezes Mariusz Gaca, Orange; Prezes Jacek Niewęgłowski, P4; Dyrektor Artur Waliszewski, Google)
- administracja centralna i rządowa (Prezes Magdalena Gaj, UKE; Minister Roman Dmowski, MAiC)
- dostawcy rozwiązań (Kinga Piecuch, SAP; Dariusz Piotrowski, Microsoft; Ales Bartunek, IBM)
Oprócz wspomnianych wyżej tematów, uczestnicy Kongresu będą mieli okazje być świadkami dyskusji dotyczących rozwoju segmentu B2B, Internetu Rzeczy, czy też debaty o zmieniających się pod wpływem nowoczesnej analityki danych preferencji klienta. Podczas spotkania przedyskutowane zostanie studium przypadku, analiza powdrożeniowa oraz skuteczne strategie, które mogą być z powodzeniem implementowane w wielu przedsiębiorstwach.
Wydarzenie jest unikatowym i prestiżowym spotkaniem kluczowych osób reprezentujących wyżej wymienione branże. Jest także doskonałą okazją do nawiązania i zacieśnienia relacji biznesowych dla wszystkich liderów, którzy chcą wyznaczać kierunki rozwoju.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: http://bigdatacongress.pl/
Blog Marketing Automagic jest patronem medialnym tego wydarzenia!
Odpowiedz