blog iPresso Marketing Automation

iPresso partnerem konferencji adUniverse 2015

Konferencja adUniverse 2015 odbędzie się w Warszawie w dniach 3-4 marca. W programie m.in. tematy związane z Real-Time Biddingiem, e-mailingiem, reklamą internetową i oczywiście z Marketing Automation.

iPresso jest partnerem konferencji adUniverse 2015, która już wkrótce odbędzie w Warszawie.

W ciągu dwóch dni prelegenci omawiać będą zagadnienia związane z reklamą internetową, programami lojalnościowymi, mobile marketingiem czy Big Data.

W programie znajdzie się również wystąpienie Taktyka programmatic buying w korelacji z marketing automation na przykładzie kampanii Roca – ‚Ekologia to ekonomia’ Macieja Dądeli z RTB Tracker oraz Michała Wojciechowskiego, współtwórcy systemu iPresso i prezesa zarządu ENCJA.COM.

Szczegóły na stronie: http://2015.aduniverse.pl/.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz