iPresso partnerem konferencji adUniverse 2015

Konferencja adUniverse 2015 odbędzie się w Warszawie w dniach 3-4 marca. W programie m.in. tematy związane z Real-Time Biddingiem, e-mailingiem, reklamą internetową i oczywiście z Marketing Automation.

iPresso jest partnerem konferencji adUniverse 2015, która już wkrótce odbędzie w Warszawie.

W ciągu dwóch dni prelegenci omawiać będą zagadnienia związane z reklamą internetową, programami lojalnościowymi, mobile marketingiem czy Big Data.

W programie znajdzie się również wystąpienie Taktyka programmatic buying w korelacji z marketing automation na przykładzie kampanii Roca – ‚Ekologia to ekonomia’ Macieja Dądeli z RTB Tracker oraz Michała Wojciechowskiego, współtwórcy systemu iPresso i prezesa zarządu ENCJA.COM.

Szczegóły na stronie: http://2015.aduniverse.pl/.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>