Nowe możliwości iPresso w komunikacji sms’owej!

iPresso zapewnia marketerom prowadzanie kampanii sms’owych z określaniem najlepszego momentu wysyłki i odpowiedniej grupy adresatów. Teraz zarządzanie tymi działaniami staje się jeszcze bardziej elastyczne, dzięki wprowadzeniu funkcji SMS Pro i SMS Eco.

Komunikacja smsowa to, obok e-mailingu i wiadomości voice, podstawowy kanał direct marketingu. Wszystkie te dziedziny składają się na kompleksową strategię działania oferowaną przez Marketing Automation.

System iPresso pozwala na zastosowanie dwóch opcji SMS – Pro oraz Eco. Na czym one polegają?

pos1SMSy Pro pozwalają na stworzenie spersonalizowanych kampanii wysyłkowych na urządzenia mobilne, zapewniając dotarcie do potencjalnych klientów znajdujących się w bazie iPresso. W tym przypadku nadawca wiadomości jest zdefiniowany, dzięki czemu odbiorca informacji widzi nie tylko jej treść, lecz od razu również nazwę nadawcy SMS’a. Użytkownik systemu iPresso ma przy tym również dostęp do statystyk i raportów wysyłek, co pozwala na monitorowanie skuteczności kampanii i jej optymalizację.

SMSy Eco to ekonomiczna wersja kampanii SMS’owej, która również umożliwia skuteczne komunikowanie się z potencjalnymi klientami. W odróżnieniu od opcji Pro nie pozwala ona na definiowanie pola nadawcy i nie oferuje dostępu do raportów dokonanej wysyłki. Zaletą tej funkcji jest natomiast możliwość dotarcia do większej grupy konsumentów przy mniejszych kosztach – ze względu na niższą cenę pojedynczego SMS’a.

Rozróżnienie to wychodzi na przeciw odmiennym oczekiwaniom firm prowadzących komunikację SMS’ową oraz pozwala na większą elastyczność w prowadzeniu kampanii marketingowych. Zgodnie z potrzebami większy nacisk można położyć na bardziej kompleksową opcję SMS Pro albo też na oszczędniejszy wariant SMS Eco.

Z SMS-ów Pro i Eco mogą korzystać zarówno użytkownicy iPresso Enterprise, jak i przeznaczonego dla małych i średnich przedsiębiorstw iPresso Express.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>