Konferencja poświęcona marketingowi, sprzedaży i roli systemów CRM odbędzie się 9 grudnia w Warszawie.
Jak pozyskiwać klientów, sprawnie się z nimi kontaktować, rozpoznawać ich potrzeby i utrzymywać z długotrwałe relacje?
Ważną rolę odgrywają tu systemy Customer Relationship Management, którym poświęcona będzie konferencja Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM.
Tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Wdrożenie i integracja systemu CRM
- CRM w modelu cloud computing
- Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM, a zarządzanie wiedzą
Jeden z wykładów, zatytułowany Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?, zostanie poprowadzony przez Michała Wojciechowskiego, CEO i współtwórcę systemu iPresso.
Więcej informacji i rejestracja na konferencję: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm.
Odpowiedz