Strona główna » Wartość rynku Marketing Automation wzrośnie do 1,2 mld dolarów

Wartość rynku Marketing Automation wzrośnie do 1,2 mld dolarów

Wartość rynku Marketing Automation wzrośnie do 1,2 mld dolarów

Rynek Marketing Automation rośnie zgodnie z przewidywaniami opublikowanymi przez Raab Associates w lutym 2014 i najprawdopodobniej osiągnie prognozowaną wartość 1,2 miliarda dolarów na koniec bieżącego roku. 

Marketing Automation wspiera wzrost zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji.ma revenue

75% firm korzystajacych z Marketing Automation odnotowuje zwrot z inwestycji w ciągu 12 miesięcy, a 44% już w ciągu pół roku (źródło: Focus Research).

Rozwiązanie to prowadzi do 14,5% wzrostu efektywności sprzedaży i obniża wydatki na marketing o 12,2% (źródło: Nucleus Research).

28% marketerów odnotowało wzrost przychodów ze sprzedaży, wynikający z zastosowania Marketing Automation (źródło: Chief Marketer).

84% wiodących firm stosuje Marketing Automation lub planuje rozpocząć stosowanie tego rozwiązania przed rokiem 2015 (źródło: Gleanster).

79% spośród wiodących firm korzysta z Marketing Automation od co najmniej 2 lat (źródło: Gleanster).

Rynek Marketing Automation rośnie zgodnie z przewidywaniami opublikowanymi przez Raab Associates w lutym 2014 i najprawdopodobniej osiągnie wartość 1,2 miliarda dolarów na koniec bieżącego roku.

86% marketerów twierdzi, że łatwość korzystania z danego rozwiązania klasy Marketing Automation jest najważniejszym czynnikiem przy jego wyborze (źródło: State of Marketing Automation Report 2014).

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.