Rynek Marketing Automation rośnie zgodnie z przewidywaniami opublikowanymi przez Raab Associates w lutym 2014 i najprawdopodobniej osiągnie prognozowaną wartość 1,2 miliarda dolarów na koniec bieżącego roku.
Marketing Automation wspiera wzrost zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji.
75% firm korzystajacych z Marketing Automation odnotowuje zwrot z inwestycji w ciągu 12 miesięcy, a 44% już w ciągu pół roku (źródło: Focus Research).
Rozwiązanie to prowadzi do 14,5% wzrostu efektywności sprzedaży i obniża wydatki na marketing o 12,2% (źródło: Nucleus Research).
28% marketerów odnotowało wzrost przychodów ze sprzedaży, wynikający z zastosowania Marketing Automation (źródło: Chief Marketer).
84% wiodących firm stosuje Marketing Automation lub planuje rozpocząć stosowanie tego rozwiązania przed rokiem 2015 (źródło: Gleanster).
79% spośród wiodących firm korzysta z Marketing Automation od co najmniej 2 lat (źródło: Gleanster).
Rynek Marketing Automation rośnie zgodnie z przewidywaniami opublikowanymi przez Raab Associates w lutym 2014 i najprawdopodobniej osiągnie wartość 1,2 miliarda dolarów na koniec bieżącego roku.
86% marketerów twierdzi, że łatwość korzystania z danego rozwiązania klasy Marketing Automation jest najważniejszym czynnikiem przy jego wyborze (źródło: State of Marketing Automation Report 2014).
Odpowiedz