Bluetooth SIG to powstała w 1998 roku międzynarodowa organizacja wspierająca technologię Bluetooth i koordynująca jej rozwój. Członkiem tej grupy został właśnie system iPresso Marketing Automation.
Organizacja stawia sobie za zadanie rozpowszechnianie standardu Bluetooth, wdrażanie jego kolejnych wersji, określanie specyfikacji urządzeń i dbanie. by technologia ta dotrzymywała kroku aktualnym trendom marketingowym.
Do tych najgorętszych trendów zaliczają się m.in. Internet of Things (Internet rzeczy), Proximity Marketing i technologia Beacon – czyli dziedziny wspierane przez system iPresso Marketing Automation.
Technologia Bluetooth daje marketingowi nowe możliwości pozwalając na wymianę informacji pomiędzy nadajnikami, urządzeniami mobilnymi i sieciami komputerowymi. Znajduje to zastosowanie w Proximity Marketingu,którego istotą jest bezprzewodowe przesyłanie treści konsumentom – mogą to być np. informacje o najlepszych ofertach i promocjach wysyłane automatycznie osobom znajdującym się w danym momencie sklepie.
System iPresso zapewnia połączenie Proximity Marketingu z kompleksowym, zautomatyzowanym zarządzaniem kampaniami w Internecie i wykorzystuje te opcje dla zapewnienia marketerom wielokanałowej komunikacji z klientem zarówno on-line jak i offline.
Wstąpienie do Bluetooth SIG potwierdza przynależność iPresso do grupy światowych liderów w dziedzinie bezprzewodowej komunikacji Internet of Things.
Odpowiedz