Strona główna » Integracja iPresso z LiveSpace CRM

Integracja iPresso z LiveSpace CRM

Integracja iPresso z LiveSpace CRM

Integracja LiveSpace CRM z iPresso Marketing Automation umożliwia podniesienie skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych. 

iPresso, czołowe rozwiązanie w dziedzinie automatyzacji marketingu wykorzystywany przez takie firmy jak m.in. Danone, Royal Canin czy ING Bank, integruje się z najlepszymi narzędziami na rynku, by w jeszcze większym stopniu wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom marketerów.

Najnowszą z tych integracji jest synchronizacja iPresso z LiveSpace CRM – aplikacją wspierającą sprzedaż i obsługę klienta.

plus1

 

Jak działa LiveSpace?

LiveSpace jest aplikacją klasy CRM, która pomaga efektywnie zarządzać zespołem sprzedażowym i podnosić wyniki sprzedaży. Umożliwia automatyczne ocenianie potencjalnych klientów, dzięki czemu marketerzy mogą skupić się na komunikacji z tymi, którzy są bliscy dokonania zakupu. Pozwala na usystematyzowanie działań handlowych i zwiększenie prawdopodobieństwa pozyskania klientów. Daje też możliwość skutecznego zarządzania pracą poprzez przypisanie poszczególnych zadań konkretnym osobom w zespole i zapewnia firmie optymalne rozplanowanie przychodów, kosztów i zasobów.

 

Jakie korzyści daje integracja LiveSpace z iPresso?

Integracja LiveSpace z iPresso polega na ciągłej wymianie kontaktów oraz najważniejszych informacji o nich (imię, nazwisko, firma, stanowisko, telefon, e-mail) pomiędzy tymi systemami.

integracja z livespace

Dzięki integracji LiveSpace z iPresso marketerzy mogą w jeszcze pełniejszym zakresie wykorzystać możliwości systemu Marketing Automation, który łączy w sobie wszystkie funkcje konieczne dla prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych.

iPresso pozwala na kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:

– zaawansowana segmentacja bazy kontaktów

– szczegółowa historia aktywności kontaktów

– spersonalizowana komunikacja z konsumentami

– lead scoring i programy lojalnościowe

– zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe

– zaawansowane działania lead nurturingowe

– Proximity Marketing

– mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.

 

iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.