Integracja LiveSpace CRM z iPresso Marketing Automation umożliwia podniesienie skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych.
iPresso, czołowe rozwiązanie w dziedzinie automatyzacji marketingu wykorzystywany przez takie firmy jak m.in. Danone, Royal Canin czy ING Bank, integruje się z najlepszymi narzędziami na rynku, by w jeszcze większym stopniu wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom marketerów.
Najnowszą z tych integracji jest synchronizacja iPresso z LiveSpace CRM – aplikacją wspierającą sprzedaż i obsługę klienta.
Jak działa LiveSpace?
LiveSpace jest aplikacją klasy CRM, która pomaga efektywnie zarządzać zespołem sprzedażowym i podnosić wyniki sprzedaży. Umożliwia automatyczne ocenianie potencjalnych klientów, dzięki czemu marketerzy mogą skupić się na komunikacji z tymi, którzy są bliscy dokonania zakupu. Pozwala na usystematyzowanie działań handlowych i zwiększenie prawdopodobieństwa pozyskania klientów. Daje też możliwość skutecznego zarządzania pracą poprzez przypisanie poszczególnych zadań konkretnym osobom w zespole i zapewnia firmie optymalne rozplanowanie przychodów, kosztów i zasobów.
Jakie korzyści daje integracja LiveSpace z iPresso?
Integracja LiveSpace z iPresso polega na ciągłej wymianie kontaktów oraz najważniejszych informacji o nich (imię, nazwisko, firma, stanowisko, telefon, e-mail) pomiędzy tymi systemami.
Dzięki integracji LiveSpace z iPresso marketerzy mogą w jeszcze pełniejszym zakresie wykorzystać możliwości systemu Marketing Automation, który łączy w sobie wszystkie funkcje konieczne dla prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych.
iPresso pozwala na kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:
– zaawansowana segmentacja bazy kontaktów
– szczegółowa historia aktywności kontaktów
– spersonalizowana komunikacja z konsumentami
– lead scoring i programy lojalnościowe
– zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe
– zaawansowane działania lead nurturingowe
– Proximity Marketing
– mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.
iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.
Odpowiedz