Nutricia, lider rynku żywności dla dzieci, wybiera iPresso

System iPresso zdobywa coraz większe uznanie w branży FMCG. Do grona jego użytkowników – w którym znajdują się już m.in. Danone, Wawel czy Royal Canin – dołącza Nutricia.

logoLider rynku żywności dla niemowląt i dzieci w Polsce, firma Nutricia, postawiła na system iPresso. To kompleksowe rozwiązanie Marketing Automation posłuży do prowadzenia zaawansowanych działań marketingowych takich marek jak Bebiko czy Bebilon.

Fakt, że kolejny renomowany przedstawiciel branży FMCG – po takich firmach jak Danone i Royal Canin – wybiera iPresso, potwierdza pozycję tego systemu jako lidera innowacji i technologii w zakresie spersonalizowanej komunikacji z konsumentami.

Tym co wyróżnia iPresso spośród innych rozwiązań na rynku są m.in. najnowocześniejsze standardy bezpieczeństwa potwierdzone certyfikatami ISO (9001, 27001), stałe wsparcie użytkowników systemu (w postaci konsultacji, warsztatów czy szkoleń) i nastawienie na indywidualne potrzeby każdego z nich. Wszystko to sprawia, że iPresso skutecznie wspiera marketing międzynarodowych korporacji pracując dla klientów renomowanych marek.

Podstawą sukcesu iPresso jest połączenie kompleksowej technologii Marketing Automation 360 z prostotą i intuicyjnością obsługi oraz indywidualne podejście do klienta i dopasowanie narzędzi do jego potrzeb. Najlepszym dowodem, że przynosi to efekty, jest stale rosnące zainteresowanie tym rozwiązaniem - mówi Michał Wojciechowski, prezes firmy encja.com i współtwórca iPresso.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>