NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
6 July 2025
News System iPresso

iPresso zaprasza dealerów samochodowych na śniadanie

  • 3 kwietnia, 2014
  • 2 min read
[addtoany]
iPresso zaprasza dealerów samochodowych na śniadanie

Czym jest system Marketing Automation dla dealerów samochodowych i dlaczego rozwiązanie to cieszy się wśród nich tak wielką popularnością? Jakie korzyści czerpie z niego branża motoryzacyjna? W jaki sposób automatyzacja pozwala na zdobywanie klientów i skuteczną komunikację z nimi?

dealer2

Marketing Automation dla dealerów samochodowych

Marketing Automation umożliwia dealerowi pozyskanie klienta oraz jego inteligentną i kompleksową obsługę. Daje nowatorskie możliwości zarządzania bazami kontaktów salonów samochodowych. Dzięki lepszemu rozpoznaniu potrzeb potencjalnych klientów zapewnia bardziej spersonalizowaną i skuteczniejszą komunikację z nimi, co przekłada się na lepsze wyniki sprzedaży.

To jednak tylko namiastka możliwości, jakie daje system Marketing Automation.

Jeżeli chcesz poznać pełną paletę funkcjonalności jaką daje Ci to rozwiązanie – zapraszamy na Śniadanie z iPresso.

 

Śniadanie z iPresso

Z systemu Marketing Automation poznasz każdy ruch swojego klienta i przewidzisz jego kolejne kroki.

Już 15 kwietnia przy śniadaniu zespół iPresso odpowie na wszystkie Wasze pytania i pokaże przykłady zastosowania tego rozwiązania.

Śniadanie z iPresso to wyjątkowa okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami w dziedzinie automatyzacji marketingu. Na pierwsze spotkanie zapraszamy do katowickiego hotelu Angelo przedstawicieli firm związanych z branżą samochodową.

Uczestnikom zapewniamy dobrą kawę i solidną porcję wiedzy o nowoczesnym marketingu!

Miejsce: Hotel Angelo, ul. Sokolska 24, Katowice
Termin: 15 kwietnia 2014, godzina 9:00
Zapisz się na: https://ipresso.pl/sniadanie-z-ipresso/

Już wkrótce będziemy informować o kolejnych Śniadaniach z iPresso, które planujemy dla różnych branż w całej Polsce.

1 Comment

  • Co macie na myśli pisząc rozpoznanie potrzeb klienta?

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *