E-mail Marketing w 2014 roku

Rok 2013 pokazał, że E-mail Marketing żyje i ma się dobrze. Na jakie statystyki warto zwrócić szczególną uwagę? 

 

E-mail Marketing nadal odgrywa istotną rolę w strategii marketingowej.

  • W roku 2013 wysłano 838 miliardów e-maili marketingowych (Forrester).
  • Ze statystyk wynika, że stanowią one aż 54% wszystkich e-maili wysyłanych przez firmy (Epsilon).

 

Dane te nie są zaskakujące jeśli weźmiemy pod uwagę popularność tego kanału komunikacji wśród konsumentów.

  • Aż 91% z nich sprawdza swoją skrzynkę poczty elektronicznej każdego dnia (ExactTarget).
  • Na świecie istnieje obecnie 3,6 miliarda kont e-mailowych (Radicati).
  • W roku 2016 liczba ta wyniesie 4,3 miliarda (Radicati).
  • 74% konsumentów preferuje e-mail jako kanał otrzymywania informacji marketingowych (Merkle).

 

Nakłady na E-mail Marketing przynoszą oczekiwany przez firmy zwrot z inwestycji.

  • Dwie trzecie marketerów (66%) twierdzi, że e-mailing przynosi doskonały lub dobry zwrot z inwestycji (Email Marketing Industry Census 2013).
  • 8% firm osiągnęło ponad połowę swoich dochodów ze sprzedaży za pomocą e-mail marketingu (Email Marketing Industry Census 2013).

 

Statystyki wskazują na duże znaczenie personalizacji e-mailingu. Marketerzy dążą też do integracji e-mailingu z innymi kanałami komunikacji.

  • Spersonalizowane tytuły e-maili mają o 22,2% większe prawdopodobieństwo otwarcia niż e-maile niespersonalizowane (Adestra).
  • 59% firm integruje e-mailing z kanałami w mediach społecznościowych (eConsultancy).
  • 17% marketerów nie mierzy ani nie analizuje statystyk e-mailingowych swojej firmy (MEC Labs).

 

Istotną wyzwaniem dla E-mail Marketingu jest dostosowanie swoich treści do urządzeń mobilnych, za pomocą których są one coraz częściej odczytywane.

  • 48% e-maili jest otwieranych na urządzeniach mobilnych (Litmus).
  • 64% osób decyzyjnych czyta swoje e-maile za pomocą urządzeń mobilnych (TopRankBlog).
  • Tylko 11% e-maili jest dostosowanych do urządzeń mobilnych (Equinux).
  • 69% użytkowników urządzeń mobilnych usuwa e-maile, które nie są dostosowane do tych urządzeń (Litmus).

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>