System iPresso zdobywa uznanie kolejnych firm cieszących się znakomitą reputacją. W ostatnim czasie do naszych klientów dołączyła Activia i Dom Maklerski Banku BPS. Zaufanie, jakim darzą nas renomowane firmy to najlepszy dowód na innowacyjność systemu iPresso. To również największa zachęta do ciągłego ulepszania naszych produktów – mówi prezes encja.com S.A. Michał Wojciechowski.
Activia to marka produktów popularnego francuskiego koncernu Danone. Pod tą nazwą w ponad 30 krajach na całym świecie sprzedawane są jogurty przynoszące korzyści zdrowotne. Początki firmy Danone sięgają 1919 roku. Na polskim rynku jej produkty pojawiły się po raz pierwszy w 1990 roku. Najpierw były importowane, ale w 1992 roku rozpoczęto produkcję w Polsce.
DM Banku BPS należy do ścisłej czołówki domów maklerskich w Polsce. Wielokrotnie nagradzany i wyróżniany, znalazł się na listach autoryzowanych doradców na rynku NewConnect oraz w systemie Catalyst. W roku 2010 został w rankingu „Rzeczpospolitej” uznany za Najlepszą Instytucję Finansową w kategorii Domy Maklerskie.
System iPresso będzie wykorzystywany przez obie firmy w ogólnopolskich kampaniach marketingowych. Z pewnością wkrótce zobaczymy pierwsze efekty tej współpracy!
Odpowiedz