Czy zależy Ci na jakości informacji produktowych, jakie udostępniasz w swoim sklepie internetowym? Według najnowszych badań rynkowych ten aspekt Twojej działalności online jest kluczowy. Aż 94% e-konsumentów stwierdziło, że dobre informacje produktowe są dla nich ważne podczas zakupów online.
Co ciekawe, jest to zauważalny wzrost w porównaniu z zeszłorocznym badaniem, w którym „jedynie” 83% osób kupujących online stwierdziło, że informacje produktowe są ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Obecnie ponad 50% kupujących online (badanie przeprowadzono w USA, Wielkiej Brytanii i Niemczech) twierdzi, że jeśli nie znajdzie wystarczających informacji o produkcie na stronie danego sklepu internetowego, bez wahania pójdzie do konkurencji. 47% ankietowanych twierdzi, że brak dokładnych danych o produkcie jest dla nich frustrujący, a 36% nawet odczuwa gniew z tego powodu.
Co powinno się znaleźć w Twoich opisach produktów? Oto udzielone odpowiedzi:
- Wyczerpujący opis tekstowy (39% odpowiedzi)
- Zdjęcia produktu (25%)
- Oceny od klientów (18%)
- Video produktowe (12%)
Które formy prezentacji towaru wykorzystujesz w swoim sklepie internetowym?
Odpowiedz