NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
2 July 2025
News

Amerykański rynek reklamy w mediach cyfrowych w 2021 pobił rekordy

  • 22 kwietnia, 2022
  • 1 min read
[addtoany]
Amerykański rynek reklamy w mediach cyfrowych w 2021 pobił rekordy

Wg najnowszego raportu podsumowującego wydatki na reklamę opracowanego przez IAB oraz PwC wydatki na reklamę w Stanach Zjednoczonych wzrosły aż o 35,4% rok do roku! To absolutny rekord od 2006, zwłaszcza, że w poprzednim roku skala wzrostów nie była mała i wydatki rosły w tempie 12,2% w roku 2020 w porównaniu z 2019.

Cały rynek osiągnął wartość 189 miliardów dolarów. Największy udział we wzrostach miała reklama w formatach video, która urosła o ponad 50%. Szybko rósł również programmatic (+39%) oraz reklama w wyszukiwarkach (+32,8%). Udział programmatic w całości wydatków na reklamę poza wyszukiwarkami to już 89,2%.

Następny artykuł

Poprzedni artykuł

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *