Content Marketing wspiera sprzedaż i pozwala zwiększyć zaangażowanie klientów

Już 200 milionów internautów na świecie blokuje reklamy na stronach. Jak dotrzeć do nich z treściami marketingowymi? Jedną z najlepszych możliwości jest tu wartościowy, interesujący content. Jak wynika z badań Demand Metric, content marketing jest aż o 62% tańszy niż outbound marketing, a pozwala na pozyskanie 3 razy większej liczby leadów.
Poniżej przedstawiamy kilka liczb potwierdzających rolę jaką odgrywa content marketing:
1. Firmy, które przodują w działaniach content marketingowych mają 7,8 razy większy ruch na stronach niż pozostałe (źródło: kapost).
2. 56% marketerów uważa, że personalizacja treści pozytywnie wpływa na poziom zaangażowania klientów. Personalizacja pozwala lepiej zapamiętać markę i zachęca do bardziej osobistego zaangażowania się (źródło: IBM Digital Experience Survey).
3. Content marketing jest o 62% tańszy niż outbound marketing, a pozwala na pozyskanie 3 razy większej liczby leadów (źródło: Demand Metric).
4. Zdecydowana większość (88%) marketerów pracujących w branży B2B stosuje działania contentowe w stwojej strategii marketingowej (źródło: Content Marketing Institute).
5. Spersonalizowane i zindywidualizowane e-maile są jednym z najlepszych sposobów rozprzestrzeniania treści marketingowych. Według CampaignMonitor, każdy zainwestowany w taką komunikację dolar przynosi 38 dolarów zysku.
6. 73% duży firm zatrudnia osobę odpowiedzialną za zarządzanie strategią content marketingową (źródło: Content Marketing Institute).
7. 200 milionów osób na świecie blokuje reklamy na stronach (Page Fair). Jak dotrzeć do nich z treściami marketingowymi? Jedną z najlepszych możliwości jest właśnie wartościowy, interesujący content.
1 Comment
Bardzo fajne liczby. Zabieram do siebie.
Dlaczego ludzie blokują? Kiedyś zrobiłem sobie takie uśrednione mikrobadania któe zaowocowały tą infografiką: https://twitter.com/StachuraMichal/status/783624753663934466
Natomiast co do Content Marketingu… tak polecam. Daje bardzo dobre efekty bo odnosi się z szacunkiem do klienta bez wciskania na siłę czy „szcucia cycem”
http://blog.sanprint.pl/13-najwazniejszych-rzeczy-w-content-marketingu/