Marketing Automation należy do najszybciej rozwijających się i najchętniej wdrażanych technologii marketingowych na świecie – wynika z raportu Global Marketing Automation Software Market firmy Frost & Sullivan.
Według najnowszego badania Global Marketing Automation Software Market przeprowadzonego przez Frost & Sullivan, wartość światowego rynku MA wzrośnie z 909,9 milionów dolarów w 2014 roku do 14,51 miliardów w 2020 r.
Szczególnie dynamiczny rozwój tego rynku przewidywany jest w regionie Azji i Pacyfiku.
Jak wskazuje badanie Frost & Sullivan, możliwości Marketing Automation rozwinęły się w ostatnim czasie w takich dziedzinach jak:
Analityka i raportowanie
Marketing Automation oferuje marketerom wgląd w precyzyjne, aktualne dane na temat zachowań i reakcji klientów. Istotną cechą MA jest też monitorowanie stopnia realizacji celów marketingowych, czego przykładem jest Dashboard KPI w systemie iPresso.
Łatwość użycia
Intuicyjność i prostota w korzystaniu z automatyzacji to dla marketerów elementy kluczowe. W branży MA pojawiają się zatem nowe rozwiązania sprawiające, że używanie tych systemów jest łatwe, szybkie i przyjemne.
W trend ten wpisuje się wprowadzenie przez iPresso edytora Drag & Drop.
Integracje z zewnętrznymi systemami CRM
Połączenie działania marketingu i sprzedaży to dla wielu firm jeden z priorytetów. Systemy MA oferują coraz więcej możliwości w zakresie integracji z zewnętrznymi platformami, co pozwala na sprawne zarządzanie kampaniami z jednego miejsca.
Dowiedz się więcej o integracjach iPresso Marketing Automation.
Odpowiedz