NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
7 July 2025
Artykuły

Social media marketing: przyszłość należy do Twittera, YouTube’a i LinkedIn’a

  • 17 czerwca, 2015
  • 2 min read
[addtoany]
Social media marketing: przyszłość należy do Twittera, YouTube’a i LinkedIn’a

Dokąd zmierza social media marketing? Według badania przeprowadzonego przez Social Media Examiner wśród 3 700 marketerów, coraz większe znaczenie w tej dziedzinie odgrywać będą Twitter, YouTube i LinkedIn.

  • Media społecznościowe istotnym narzędziem dla marketerów

96% marketerów wykorzystuje w jakimś stopniu media społecznościowe. 92% przyznaje, że social media marketing jest istotny w promocji ich firmy.

  • Facebook wciąż na czele

Facebook (93%) jest nadal najpopularniejszym medium społecznościowym wykorzystywanym w marketingu. W dalszej kolejności plasują się Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube, Pinterest i Instagram.

  • Przyszłość należy do Twittera, YouTube’a i LinkedIn’a

66% marketerów zapowiedziało, że w przyszłości zamierza w większym stopniu używać Twittera. Tyle samo respondentów zamierza mocniej działać w YouTube i LinkedIn’ie.

  • Marketerzy chcą lepiej wykorzystywać Facebooka

9 na 10 marketerów używa w swoich działaniach Facebooka. 68% chce dowiedzieć się więcej o sposobach korzystania z tej platformy, a 62% chce poszerzyć swoje działania w niej. Obecnie tylko 45% marketerów uważa, że ich aktywności na FB przynoszą efekty.

  • Video coraz ważniejsze 

57% marketerów korzysta w swoich działaniach z materiałów video. 72% planuje nauczyć się więcej na temat video marketingu i korzystać z niego w większym stopniu niż obecnie.

Dane pochodzą z 2015 Social Media Marketing Industry Report przygotowanego przez Social Media Examiner.

 

 

 

1 Comment

  • Ciekawe te wyniki, myślę, że sporo mówią one o użyciu mediów społecznościowych w marketingu. Raczej nikt obecnie nie powie, że nie trzeba się promować w ten sposób, bo jest to po prostu wymóg współczesnego świata. Choć z doświadczenia wiem, że wiele firm wciąż korzysta z tradycyjnych metod reklamy. Zastanawiam się, jakby wyglądał świat, gdzie nikt nie korzystałby już z reklam zewnętrznych i gdyby z naszych ulic zniknęły banery i billboardy, a wszystko odbywało się w sieci. Na pewno miasta wyglądałyby dużo lepiej. Myślicie, że to kiedyś będzie możliwe?

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *