Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
11 July 2025
Artykuły

Urządzenia mobilne kształtują zachowania i wybory konsumentów

  • 27 maja, 2015
  • 2 min read
[addtoany]
Urządzenia mobilne kształtują zachowania i wybory konsumentów

Konsumenci chcą mieć w trakcie robienia zakupów w sklepie stacjonarnym stały dostęp do ocen i opinii o produktach. To jeden z głównych celów do jakich wykorzystują swoje urządzenia mobilne – wynika z badania firmy Power Reviews przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii i USA.

Power Reviews skupił się w swoim badaniu na wpływie urządzeń mobilnych oraz technologii wearables na konsmentów i ich decyzje zakupowe.

  • Już 88% konsumentów wykorzystuje technologię (np. urządzenia mobilne, wearables) w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
  • 60% klientów przed realizacją zakupu korzysta ze smartfonów lub tabletów do wyszukiwania informacji o produktach i usługach poszczególnych firm, a 45% podczas wizyty w sklepie stacjonarny przegląda strony internetowe na swoich urządzeniach mobilnych, szukając opinii o produktach.
  • 80% konsumentów chce mieć dostęp do ocen i opinii o produktach podczas wizyty w sklepie stacjonarnym.
  • 45% osób posiadających smarfony posiada lub planuje nabyć w ciągu najbliższych 12 miesięcy urządzenie typu wearable (urządzeń które można założyć lub doczepić do noszonego ubrania – np. zegarki smartwatch).
  • 35% klientów zgadza się na otrzymywanie powiadomień dotyczących poszczególnych produktów, zniżek czy opinii innych konsumentów – pod warunkiem, że pozwala im to na podjęcie najlepszej decyzji zakupowej, oszczędzenie pieniędzy i poprawia ich doświadczenia w procesie zakupu.
  •  konsumentów chciałaby, żeby ich ulubione sklepy powiadamiały ich w momencie, gdy w sklepie jest duża kolejka, tak by nie tracili czasu i mogli przyjść na zakupy później.
  • 34% osób posiadających urządzenia typu wearable wykorzystuje je do robienia zakupów. 29% konsumentów, którzy chcą takie urządzenie kupić w ciągu najbliższych 12 miesięcy mówi, że chce by ta technologia pomagała im w zakupach.

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *