Tegoroczna edycja Marketing Day odbędzie się w Gdyni w dniach 15-16 stycznia. Na konferencji poświęconej efektywnemu marketingowi i sprzedaży nie może zabraknąć systemu iPresso.
W scenerii Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego omawiane będą tematy efektywnej sprzedaży i skutecznych działań marketingowych opartych na precyzyjnym trafianiu do właściwych osób – z dopasowanym do nich komunikatem, w najdogodniejszym czasie i formie, za pomocą odpowiednich kanałów, wykorzystując najskuteczniejsze narzędzia.
Jeden z wykładów, zatytułowany Co to jest i jak działa ten cały Marketing Automation 360? Tylko na przykładach! wygłosi twórca iPresso Marketing Automation, Michał Wojciechowski, który poruszy następujące zagadnienia:
- Jak działa automatyzacja w marketingu i dlaczego sprzedaje?
- Co to w ogóle oznacza i dlaczego nie chodzi tylko o e-maile.
- Co jest potrzebne, aby osiągać efekty?
- Dla kogo i po co?
- Nasza prywatność w „rękach” systemu czyli pozytywna inwigilacja.
W sumie w programie konferencji przewidziano ponad 20 wykładów z doświadczonymi praktykami i ekspertami w dziedzinie marketingu.
Odpowiedz