Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
21 July 2025
Artykuły

E-mail marketing w kilku krokach…

  • 8 marca, 2013
  • 2 min read
[addtoany]
E-mail marketing w kilku krokach…

W dzisiejszym artykule pokażemy jak łatwo można rozwiązać problem marketingu bezpośredniego za pomocą nowego elementu systemu iPresso.

Zacznijmy od wyboru kanału dystrybucji naszego komunikatu.

wybor

Do wyboru mamy:
– e-mail graficzny i tekstowy
– informację prasową (stworzoną wcześniej)
– SMS oraz wiadomość głosową

Na potrzebę przykładu wybierzmy bardziej oficjalną i rozbudowaną formę poczty elektronicznej czyli e-mail graficzny.

sposob

Pierwszym krokiem jest wybranie szablonu. Możemy zdecydować się na wcześniej zdefiniowany wygląd. Do dyspozycji mamy szablony iPresso, własne oraz puste, które tworzymy za pomocą edytora. Dla zaawansowanych użytkowników dostępna jest opcja HTML, dzięki której możemy użyć szablonu przygotowanego np. przez firmę zewnętrzną.

edycja

Po wybraniu jednej z opcji możemy przejść do edycji treści. Gdy mamy już gotowy szablon, skupiamy się jedynie na treści i ewentualnych ilustracjach.

Gdy treść jest gotowa ustalam podstawowe ustawienia jak temat maila i przechodzimy do określenia grupy docelowej.

Kryteria

W tym kroku możemy wybrać pojedyncze kontakty, ale również posłużyć się kryteriami. Kluczową zaletą tego rozwiązania jest elastyczność. Możemy zdecydować czy daną wiadomość mają otrzymać osoby od danym stanowisku, miejscu zamieszkania i dodatkowo posiadające przypisany tag.

zapisz

Gdy wszystko jest gotowe, na ekranie podsumowania sprawdzamy czy nie brakuje nam jakichś ustawień. W przypadku braku zostaniemy o tym poinformowani czerwonym kolorem.

Gotowe, teraz wystarczy kliknąć wyślij lub sprawdzić efekt naszej pracy za pomocą e-maila testowego.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *