Następny artykuł
iPresso na Facebooku
Poprzedni artykuł
System dla marketingu, który jest rozwijany z marketerami.
Popular Posts
Jak sprawić, by Twoje najlepsze 10% klientów
Niektórzy kupują więcej, częściej i wybierają droższe produkty. Problem? Większość firm traktuje każdego klienta jednakowo.
- 2 września 2025
- 10 Min Read
Większość apek fitness traci użytkowników po 30 dniach.
Prowadzisz siłownię lub oferujesz usługi wellness? Chcesz, żeby klienci wracali na dłużej, a nie znikali
- 28 sierpnia 2025
- 10 Min Read
Gdzie znikają Twoje leady B2B? Prawdopodobnie w “czarnej
Myślisz, że lead znalazł markę wpisując nazwę w wyszukiwarce? A co, jeśli tak naprawdę kilka
- 26 sierpnia 2025
- 10 Min Read
Maszyna do leadów z webinaru. Krok po kroku: od strony
Tworzysz ciekawe materiały, przygotowujesz serię webinarów, ale wciąż nie udaje Ci się pozyskać zakładanej ilości
- 21 sierpnia 2025
- 10 Min Read
10 Comments
W punkcie 4. chyba chodzi o SEO Tools?
Oczywiście, już poprawiłem. Dziękujemy. 🙂
Faktycznie teraz działania z zakresu SEO są jedną z najbardziej popularnych form promocji firmy w Internecie. Kluczowe jest jednak to, aby nieprzerwanie pracować nad swoją witryną, ponieważ algorytmy Google nieustannie się zmieniają.
Rafał, ciekawa infografika dot SEO 🙂
SEO z roku na rok nabiera coraz to większej prędkości. Jest wiele zalet pozycjonowania stron, jeżeli chcesz zwiększyć ilość odwiedzin, zamówień i ruchu na stronie to zdecyduj się ją pozycjonować.
Algorytm Google tak szybko się zmienia, że ciągła praca nad swoją witryną jest nieunikniona. Ostatnia zmiana została wprowadzona na początku grudnia a w listopadzie wprowadzono aż trzy zmiany co tylko pokazuje jak często one występują.
Ciekawy artykuł w formie graficznej.
Uwielbiam tego typu grafiki, przejrzysta wizualizacja danych zawsze przyciąga wzrok. Naprawdę dobra robota 🙂
Ciekawy wpis. Fajnie zobrazowany. Faktycznie, seo to nieustanna gonitwa za zmieniającymi się algorytmami Google.
Świetnie napisane! Oby więcej takich artykułów.