Granie ceną i zapewnienia o jakości nie są wystarczającymi argumentami, by przekonać potencjalnych odbiorców do stania się klientami (oraz powracającymi klientami). Marketerzy muszą kłaść szczególny nacisk na przekonanie do swojej firmy/brandu już na samym początku i zrobić to z mocnym przytupem. Bez wydajnego połączenia brand oraz performance marketingu przekonanie odbiorców do dokonania zarówno pierwszego, jak i kolejnego zakupu będzie niezwykle trudne. Pamiętać należy, że przez pandemię większość sklepów z najróżniejszym branż coraz silniej zaznacza swoją pozycję w sieci – w efekcie konsumenci mają jak nigdy świadomość, że „jak nie tutaj, to gdzie indziej”.
Skupianie się tylko na poszerzeniu obecności firmy w świadomości lub na performance marketingu zapominając o spięciu wszystkiego wysokiej jakości komunikacją może przynieść chwilowe zyski. Jednak wiele krótkoterminowych relacji nie zastąpi klientów lojalnych, którzy nie tylko będą wracali, ale również działali na pożytek firmy w swoim najbliższym otoczeniu (przekonując innych do jej produktów/usług).
Skupienie się na relacjach to element, o którym nie można zapomnieć, szczególnie teraz przy zbliżającej się zmianie sezonu.
Ciekawy artykuł na ten temat znajdziecie TUTAJ
Odpowiedz