Blog iPresso Marketing Automation

Duże zmiany w polityce Apple względem App Store

Apple w najbliższym czasie dokona prawdziwej rewolucji w swojej polityce na App Store. Gigant jest zmuszony przez ciągnące się i przegrane już procesy (zarzucające głównie monopolizowanie) do wprowadzenia zmian, które pozwolą developerom na bezpośrednią komunikację z klientami używającymi ich aplikacji za pośrednictwem sprzętów Apple. To z kolei przełoży się na zyski. Obecnie Apple inkasuje od 15 do 30% od developerów z przychodów pochodzących z aplikacji.

Przy zbliżającej się zmianie polityki developerzy będą mogli się skontaktować bezpośrednio i dać odbiorcom opcję do zapłaty za aplikację z pominięciem płatności przez Apple. Jest to duża zmiana, która zahaczy nie tylko o USA, biorąc pod uwagę, że KE również coraz dokładniej przygląda się poczynaniom Apple.Polecamy artykuł znajdujący się TUTAJ

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz