Raport Riskfield, firmy zajmującej się rozwiązaniami zabezpieczającymi m.in. przed fraudami, pokazał ciekawe rozbieżności w zachowaniach między kupującymi, a sprzedającymi w sieci.
Jak się okazuje, ci pierwsi nie do końca wierzą, że dostawcy są w stanie zapewnić maksimum bezpieczeństwa podczas sprzedaży i uchronić siebie oraz innych przed fraudem. Badania brały pod uwagę rynki w USA, UK, Francji i Niemczech. Nagły spadek zaufania jest ściśle związany z faktem, że teraz firmy praktycznie z każdej branży bardziej akcentują swoją obecność w sieci i tam dokonują większości transakcji.
Obawy konsumentów stale rosną, jednym z czołowych zadań marketerów w nadchodzących miesiącach będzie nie tylko zainteresowanie odbiorców ofertą firmy, ale przede wszystkim zapewnienie ich, że cały proces jest w 100% bezpieczny.
Link do raportu znajdziecie TUTAJ
Zapraszamy również do przeczytania artykułu poruszającego kwestię Fraudu Reklamowego na naszym blogu.
Odpowiedz