Blog iPresso Marketing Automation

Centrum Integracji iPresso

Obecnie sfera narzędzi marketingowych bardzo szybko się powiększa. Do wielu z nich marketingowcy zwyczajnie się przyzwyczajają chwaląc sobie łatwość użycia, uzyskane efekty lub szerokie spektrum funkcjonalności.

Głównym celem MarTechowych narzędzi jest usprawnienie codziennych procesów marketingowych – tak by działy się szybciej, dawały więcej danych do wykorzystania, sprawniej realizowały zakładane cele oraz pozwalały na zachowanie wysokiego poziomu komunikacji z odbiorcami.

Jaki jest problem?

Głównym kłopotem jest przełączanie się. Rzadko istnieje możliwość korzystania z kilku funkcjonalności osobnych narzędzi z jednego miejsca lub przy minimalnej potrzebie przechodzenia między oknami. Każde takie przejście w jakiś sposób rozprasza, a w dynamicznym środowisku firmowym wystarczy moment, by na długi czas wybić się z rytmu. Oczywiście nie jest to główny wyznacznik przy wybieraniu marketingowych narzędzi. Jeśli dają się one zintegrować w obszarze jednego panelu, sprawa przyszłego użytku jest bardzo udogodniona.

Jak było mówione wcześniej marketerzy do wielu narzędzi się przyzwyczajają, inne wchodzą jako obowiązujący standard i koniecznym jest ich używanie, by być tam gdzie odbiorcy. Jeśli jednak dochodzi do sytuacji, że do każdego obowiązku, procesu i drobnego elementu używane jest inne narzędzie, które należy włączyć, śledzić jego działanie, potem coś z niego wyeksportować, spiąć z resztą danych, przepisać, skopiować itp. to powstaje duży ubytek w czasie pracy, który lepiej załatać odpowiednio wcześnie,

Automatyzacja z iPresso

iPresso jako system do automatyzacji procesów marketingowych pozwala wiele z nich ustawić do działania w tle, bez konieczności ingerencji użytkownika. Same się aktywują, zbierają dane, uruchamiają i wyłączają scenariusze, wysyłają wiadomości itp. Jednak co istotne iPresso nie ogranicza użytkownika jedynie do defaultowych, przypisanych funkcji. Z systemem mogą być zintegrowane różnego rodzaju narzędzia marketingowe, które były wcześniej wykorzystywane przez użytkownika.

Centrum integracji jest miejscem, gdzie aktywuje się o ile to możliwe narzędzia MarTech. Większość da się swobodnie połączyć pozwalając użytkownikom na pełniejsze wykorzystanie potencjału swoich pomysłów oraz strategii. iPresso integruje się z wiodącymi na rynku rozwiązaniami, takimi jak systemy CRM, media społecznościowe, aplikacje wspierające komunikację, czy platformy do zarządzania sklepami internetowymi.

W dashboardzie Centrum Integracji w systemie iPresso możliwe jest edytowanie ustawień każdej z działających integracji, jak i uruchomienie nowych integracji z dowolnymi systemami i aplikacjami. Automatyzacja nie musi równać się „przejściu” na nowy soft, zakupie kosztownego hardware’u oraz delegowaniu pracowników na przedłużające się szkolenia z obsługi. W iPresso nie ma przesiadki, a raczej wrzucenie wyższego biegu, który pozwala dojechać szybciej do celu mniej się męcząc.

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz