Blog iPresso Marketing Automation

Zapraszamy na nowe ipresso.pl!

Rok 2021 trwa w najlepsze i aż chce się powiedzieć nowy rok, nowi my. Teraz iPresso może się tym pochwalić. Ostatnio dopięliśmy do końca prace modernizujące naszą stronę iPresso.pl: o odświeżoną szatę graficzną z wygodnymi sekcjami tematycznymi oraz poprawioną nawigację. 

Zdajemy sobie sprawę, że nie masz na co dzień czasu na przeklikiwanie się przez bloki tekstu oraz długie szukanie na stronie potrzebnych informacji. Zmiany, które zaszły na naszej stronie  były motywowane dostarczeniem maksimum konkretów, w jak najkrótszym czasie, bez przeciążania wzroku.

Miejmy nadzieję, że dzięki wprowadzeniu infografik oraz animowanych przerywników, które nadają lepszy kontekst oferowanym przez nas rozwiązaniom Marketing Automation dla różnych branż, będziesz w stanie szybciej się zorientować w jakości i konkretnym zastosowaniu naszego produktu 😉

Zajmujemy się nie tylko technologią i chcemy to pokazać

iPresso to system, który jest w stanie szybko zmienić marketingową rzeczywistość praktycznie dowolnej firmy w bardzo krótkim czasie. Przez naszą nową stronę chcemy pokazać, że jakość serwisu, produktu oraz odbiorcy wzajemnie ze sobą korelują. Na naszej nowej stronie chcemy nie tylko zaoferować profesjonalny produkt, ale również podzielić się wiedzą oraz edukować marketerów odnośnie Marketing Automation, wokół którego narosło wiele mitów.

W nowym serwisie zauważysz dużo światła między krótkimi, ale konkretnymi blokami tekstu, jak i wiele nowych elementów naszego brandu. strona powinna być „czystsza” w odbiorze. Nowy layout pokazuje i podkreśla, że naszym celem jest łączenie różnych marketingowych światów z zachowaniem najwyższego poziomu usługi i zorientowaniem na klienta (chociażby w postaci proaktywnego supportu).

Zapraszamy i widzimy się na iPresso.pl. Czekamy na Twoją opinię! 🙂

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz